Sorry, no posts matched your criteria.
Image Alt
 •  • Showbusiness

Neki Balkanac se sinoć ili jučer, nije važno, sjetio da kompletan film „Toma“ pusti na internet. Kako se moglo i očekivati zapalile su se društvene mreže, forumi, svi su tražili link da gledaju film koji inače još igra u kinima. Ova otužna histerije za jednim linkom tako podsjeća na još otužniji mentalitet koji živi s filozofijom – nek' je samo džaba, i jesam dobro proš'o. Balkanski čovjek (uz poštovanje izuzetaka) toliko voli da ne poštuje tuđi rad. Da zanemaruje činjenicu da je u ovom slučaju film (a može se primijeniti i na druge oblasti), snimljen zahvaljujući novcu, a ne bombonama, da glumci,

U samo četiri dana nakon objavljivanja, Squid Game, prva južnokorejska serija koja je dosegla rekord s najvećom zaradom, postaje televizijski sadržaj o kojem se sve više priča. „Squid Game će sigurno biti najuspješnija serija koja nije engleska na našoj platformi za streaming. Također je vrlo vjerovatno da će to biti najuspješnija serija u historiji Netflixa“, kazao je izvršni direktor Netflixa Ted Sarandos. Netflix obično mjeri uspjeh nekog projekta na osnovu broja ljudi koji su ga gledali prve dvije minute u prvih 28 dana nakon objavljivanja. Bridgerton je trenutno najuspješnija serija na Netflixovoj streaming platformi, a slijedi je francuski Lupin. Ali nema sumnje

Nakon ljetnog hita „I Like To Dance“ s kojim je Edo Maajka ostvario dugo planiranu saradnju sa splitskim kolegom Vojkom, (u izvedbi im se pridružio i Buda, vokal poznatog slovenskog crossover kvarteta Elvis Jackson), Edo je upravo lansirao drugi singl i video spot za naslovnu pjesmu njegovog albuma „Moćno“. Kako smo i navikli, Edo je iskren i repa o životu. „Pjesma govori o ljudima koji su drukčiji od okoline koja diktira šta valja, koji su drugačiji od trendova i kalupa pa se dobija privid da postoji dobro i prihvatljivo i naravno, ono neprihvatljivo. Samim time što pojedinci razmišljaju ili se ponašaju

Party bez dobre muzike nije dobar party. Staro pravilo! Nedavno smo u okviru SFF-a, na Zoninoj zabavi prvi put slušali mladu DJ-icu Enu Smajić i oduševila nas je toliko da smo je htjeli upoznati. Muzika joj je energična, dinamična, i kad je Ena za DJ pultom moraš plesati cijelu noć. Muzika je obilježila cijeli Enin život. Sve je krenulo od klavira. Prije nego što se počela aktivno baviti DJ-ingom Ena se profesionalno bavila golfom, i donosila medalje sa raznih međunarodnih takmičenja. Uskoro ćemo je gledati i u novom filmu Ahmeda Imamovića, u kojem se u jednoj od scena pojavljuje kao DJ.

Cristiano Ronaldo nedavno je postao najpraćenija osoba na Instagramu. Portugalac u ovom trenutku ima 305 miliona pratitelja na ovoj društvenoj mreži. Zbog ove nevjerovatne brojke raste interes najvećih kompanija da Ronaldo bude zaštitno lice njihovih reklamnih kampanja i spremne su platiti pravo bogatstvo samo da Portugalac na svom profilu objavi jedan njihov post. Prema istraživanju koje je provela Hopper HQ, kompanija za analizu marketinga društvenih medija, Cristiano Ronaldo zaradi 889.000 američkih dolara po objavi na Instagramu. Slijedi ga još jedan fudbaler,Neymar, koji trenutno ima 152 miliona pratitelja, i koji zarađuje blizu 600.000 dolara po objavi. Dvojca osim fudbala i rekordnog broja