Sorry, no posts matched your criteria.
Image Alt
 •  • Vijesti

Ako je ikada bilo vrijeme za ulaganje u novi miris, to je sada. Nakon toliko neizvjesnosti, beskonačnih blokada i globalnih ograničenja putovanja, ljudi širom svijeta čeznu za zabavom, uzbuđenjem i odlaskom na neko bezbrižnije mjesto, pa makar nas na njega odveo samo miris. Zažmirite i zamislite bajkoviti miris. Upravo takav je kreirala Hermèsova direktorica Christine Nagel. Pomirišete li Twilly Eau Ginger ne čudite se ako će se vaše lice razvući u veseli osmjeh zahvaljujući kojem ćete se napuniti posebnom radošću i poletom. Ova blistava mirisna kreacija u svojoj bazi spaja note božura (gornja nota), đumbira i kandiranog đumbira (srednje note) dok je

Jedna od nagrada koja će biti dodijeljena tokom Cannes Film Festivala je i nagrada francuske kozmetičke kuće L'Oréal Paris „Svjetla na ženama“. Namijenjena je rediteljicama kratkih filmova, a u cilju širenja svijesti kod šire javnosti o feminističkim i ženskim problemima koji oblikuju društvo. Čineći žene vidljivim u kinu, L'Oréal Paris pomaže da se njihov glas čuje i promovira u očima svih. Promoviranje samopouzdanja žena misija je u kojoj je L'Oréal predan već pedeset godina, kada je stvoren njegov ikonski slogan "Jer ste vrijedni toga". Osmislila ga je 23-godišnja njujorška copywriterka Ilon Specht, i od samih početaka se smatra aktivističkom porukom koja

U znak proslave stote godišnjice kultnog parfema Chanel No5 ove godine, francuski modni div kreirao je novu liniju pod nazivom Factory 5 Collection. Ova limitirana kolekcija sadrži 17 kozmetičkih proizvoda nadahnutih svakodnevnim predmetima. Naprimjer, tablete za kupku dolaze u limenci za čaj, gel za tuširanje u limenci za boje, krema za tijelo u tubici, losion za kupku u boci i ulje za tijelo u limenci za ulje. Prema Chanelu, kolekcija treba služiti kao podsjetnik da nošenje br. 5 transformira uobičajeno. "Proizvodi koje redovno koristimo mogu imati istu vrijednost kao proizvodi koje koristimo u vrlo posebnim prigodama. Sve je u iskustvu koje ti

Ben Gorham nije tipični poduzetnik iz beauty industrije. Rođen u Švedskoj, odrastao je u Stockholmu, Torontu i New Yorku sa samohranom majkom, sestrom i bakom indijskog porijekla. Nakon završenog fakulteta vratio se u Evropu kako bi profesionalno igrao košarku, ali na kraju je upisao umjetničku školu u Stockholmu. Susret s parfimerom Pierreom Wulffom i njegova fascinacija mirisima, konačno su 2006.godine doveli do osnivanja njegove marke Byredo, poznate po mirisima i svijećama, koja već 15 godina uživa status coolerske marke. Njegov najnoviji podvig na beauty tržištu je dekorativna kozmetika. Dakle, službeno je, Byredo mak-up linija je lansirana i možemo sa sigurnošću

Nakon lansiranja parfema i linija kućnih potrepština, bilo je samo pitanje vremena kada će španski modni div Zara na svoj popis proizvoda dodati i make-up liniju. Iako je 2018.godine lansirao kolekciju mat ruževa, ovo je prvi put da je brend proizveo kompletnu kozmetičku liniju. I prije lansiranja koje je zakazano za 12. maj, izazvala je veliko zanimanje u svijetu ljepote. Evo šta trebate znati o njoj: Šminkerica Diane Kendal šefica parade Na stvaranju ove linije Zara je udružila snage sa legendarnom vizažisticom Diane Kendal, savjetnicom za kozmetičke proizvode i vizažisticom Marc Jacobs Beauty odjela koja je svojevremeno razvila i liniju proizvoda za kozmetiku