Sorry, no posts matched your criteria.
Image Alt
 •  • Vijesti

Lady Gaga koja ovih dana živi svoje najljepše dane slave; (završila je snimanje filma House of Gucci, u kojem igra suprugu ubijenog nasljednika Gucci carstva, Patriziu Reggiani, a istovremeno je završila i na naslovnicama dva Vougea; britanskom i italijanskom), lansirala je novu kolekciju šminke svog brenda „Haus Laboratories“. Simbolika ili ne, ali sličnost imena kolekcije sa nazivom filma je očita. Nova Gagina kolekcija nosi naziv „Casa Gaga“. Veganska šminka ističe se svojim blistavim sjajem, bogatim bojama i luksuznim formulama. Budući da je limitirana kolekcija namijenjena za nadolazeće praznično vrijeme, proizvodi su pakirani u zlatno -svjetlucavu ambalažu. Kolekcija se sastoji od četiri nijanse

Kraj godine s nestrpljenjem čekamo i zbog prekrasnih i tako primamljivih prazničnih make-up kolekcija. Na domaće tržište upravo jednu takvu je lansirao prestižni brend MAC. I kako joj i samo ime kaže Hypnotizing Holiday kolekcija nas je apsolutno svojim bojama, teksturom, formulama, hipnotizirala. U BiH je dostupna u MAC prodajnim mjestima u Sarajevu (BBI Centar) i Inoma Parfimeriji Banja Luka (Delta Planet shopping centar). Hypnotizing Holiday kolekcija ima hipnotizirajuće dobra pakiranja i pršti od omiljenih bestsellera,ali i nikad viđenih proizvoda. Neizostavni su setovi koje možete za praznike pokloniti drugima, ali i sebi, bez nekog posebnog povoda. Od 18 čarobnih poklon setova,

Da će Meghan Markle lansirati vlastitu beauty liniju govori se već neko vrijeme, ali dok čekamo da se to i desi, donosimo listu beauty proizvoda koje koristi ona, kraljica Elizabetha i vojvotkinja Kate. Dermatolozi klinike Vera su je kreirali za Vogue. Meghan u njezi kože prakticira najskuplju rutinu. Njeni kozmetički proizvodi i tretmani na mjesečnom nivou koštaju 619,97 funti. Na drugom mjestu je vojvotkinja od Cambridgea sa 312,68 funti, dok kraljica Elizabetha prolazi sa mnogo jeftinijim ritualima koji ne prelaze cijenu od 64,99 funti mjesečno. Pogledajmo u nastavku koje kreme za lice, konturu očiju, serum i tako dalje preferiraju tri kraljevske

Ako je ikada bilo vrijeme za ulaganje u novi miris, to je sada. Nakon toliko neizvjesnosti, beskonačnih blokada i globalnih ograničenja putovanja, ljudi širom svijeta čeznu za zabavom, uzbuđenjem i odlaskom na neko bezbrižnije mjesto, pa makar nas na njega odveo samo miris. Zažmirite i zamislite bajkoviti miris. Upravo takav je kreirala Hermèsova direktorica Christine Nagel. Pomirišete li Twilly Eau Ginger ne čudite se ako će se vaše lice razvući u veseli osmjeh zahvaljujući kojem ćete se napuniti posebnom radošću i poletom. Ova blistava mirisna kreacija u svojoj bazi spaja note božura (gornja nota), đumbira i kandiranog đumbira (srednje note) dok je

Jedna od nagrada koja će biti dodijeljena tokom Cannes Film Festivala je i nagrada francuske kozmetičke kuće L'Oréal Paris „Svjetla na ženama“. Namijenjena je rediteljicama kratkih filmova, a u cilju širenja svijesti kod šire javnosti o feminističkim i ženskim problemima koji oblikuju društvo. Čineći žene vidljivim u kinu, L'Oréal Paris pomaže da se njihov glas čuje i promovira u očima svih. Promoviranje samopouzdanja žena misija je u kojoj je L'Oréal predan već pedeset godina, kada je stvoren njegov ikonski slogan "Jer ste vrijedni toga". Osmislila ga je 23-godišnja njujorška copywriterka Ilon Specht, i od samih početaka se smatra aktivističkom porukom koja