Sorry, no posts matched your criteria.
Image Alt
 •  • Hrana i piće

Iako znamo da nezdrava hrana negativno utječe na naše tijelo, ipak često nismo čvrsti karakteri te posegnemo za Big Macom i drugim junk food-om. Jednostavno su previše ukusni da bismo im odoljeli, naročito kada smo gladni, a nemamo vremena za pripremu kvalitetnog obroka na kašiku. Da li znate da hamburger sadrži 509 kalorija, 26 grama masti i 42 grama ugljikohidrata? Sada ste informirani. Američki blog Fastfoodmenuprice ide korak dalje i kroz grafiku prikazuje šta se dešava s našim tijelom u prvih 60 minuta nakon što smo pojeli Big Mac. NAKON 10 MINUTA Običan Big Mac (sa sirom i umakom) sadrži 540 kalorija i

Ako vam sir pečen na žaru na prvu zvuči kao bizarna ideja, razmislite još jednom. Sir je savršena zamjena za kobasice i ćevape ako ste vegeterinajac, ali i ako niste, ne košta vas ništa da probate. Okus bi vas mogao prijatno iznenaditi. Kuhari tvrde da sirevi na žaru imaju visoku tačku taljenja,izvana se savršeno ugljenišu i dime, a iznutra ostaju lijepi i kremasti, što ih čini savršenom poslasticom. Sir je potrebno rezati  na kriške debljine oko 1,5 do 2 centimetra. Roštilj neka bude dobro zagrijan i trebale bi vam oko 3-4 minute da zapečete jednu stranu sira. Morate probati ove tri vrste

Ukoliko vježbate tada znate potencijal proteina, ali za one koji tek planiraju početi vježbati korisni savjeti u nastavku bi mogli biti od pomoći. Kozumiranje nemasnog mesa, kao što je ono od peradi, jaja ili mahunarki uvijek je dobra ideja, ali i domaći proteinski šejk ponekad može biti ne samo brži i lakši obrok, već povrh svega i ukusan. Mnogi šejkovi danas uključuju sastojke konoplje i dolaze s okusom macchiata, što je super varijanta za one koji treniraju ujutro. Proteinski šejkovi opskrbljuju tijelo s dovoljno hranjivih tvari neophodnih našem organizmu nakon svakog treninga. Ono što ćete čuti od fitness stručnjaka je da tokom

Briga o zdravlju naročito u vrijeme pandemije postaje centralna tema. Naše cjelokupno zdravlje ovisi o zdravlju probavnog sistema. A, kako ga najbolje čuvati? Unosom kvalitetne hrane i korisnih namirnica. Donosimo pet namirnica koje su apsolutno must have svake kuhinje i ostave ove godine. FERMENTIRANA HRANA Fermentirani proizvodi poput kiselog kupusa, tempeh (proizvod od fermentirane soje iz Indonezije. Tempeh i tofu spadaju u najbolje izvore posnih biljnih proteina. S obzirom da se prave od soje, donose slične koristi za zdravlje), kombucha i kimchi sadrže veliki broj korisnih bakterija koje su dobre za probavno zdravlje i poboljšavaju imunološki sistem. KAKO NAPRAVITI: Salata od

Ako ste ljubitelji deserta banana split, tada će vam se dopasti njegova zamrznuta varijanta. Domaća banana ima 10 grama šećera po obroku, dok restoranska banana može imati i do 105 grama šećera. Male razlike su bitne. SASTOJCI Šest porcija 1 velika banana 6 jagoda (ili nekog drugog voća koje volite i koje ima kupiti u sezoni) 1 konzerva ananasa (u 100% voćnom soku) ili 12 komadića ananasa ½ šoljice rastopljene čokolade ili čokoladnog čipsa ¼ šoljice kikirikija, nasjeckanog UPUTE Ogulite i narežite bananu na okrugle komade, a jagode prepolovite po dužini (treba biti 12 komada i jagoda i banana). Pažljivo otvorite limenku s