Sorry, no posts matched your criteria.
Image Alt
 • LIFESTYLE  • Zdravlje i wellness  • Nazdravljali ste cijelu noć, a onda ujutro odradili trening? To je najlošija odluka koju ste mogli donijeti
nazdravljali ste cijelu noć a ujutro odradili trening zula digest1

Nazdravljali ste cijelu noć, a onda ujutro odradili trening? To je najlošija odluka koju ste mogli donijeti

Nazdravljali ste cijelu noć, ujutro obuli patike i trčali ili odradili trening? Najlošija odluka koju ste mogli donijeti. Naime, svi poznavaoci sporta i tjelovježbi, uglavnom će vam reći jedno; nakon pijane noći nema vježbanja ujutro. Tijelo jednostavno nije spremno za tu vrstu napora i sport u takvim stanjima pravi više štete nego koristi.

Da biste čuvali zdravlje, a ne možete zamisliti socijalni život bez nekog alkoholnog pića, maksimalno popijte 2 čaše dnevno, ali nikako svaki dan. Jer, morate znati, kaže Gilles Mondoloni, sportski liječnik i traumatolog, da, kada pijete alkohol, tijelo guta tvari slične toksinima, a njihovo filtriranje obavljaju bubrezi i jetra. Alkohol djeluje na tijelo tako što ga dehidrira, dok mišići ne dobivaju neke od hranjivih tvari bitne za pravilan razvoj i prehranu.

“Mišići se ne opskrbljuju normalno, pa samim time smo više izloženi riziku od tendonitisa (upala tetive) i istegnuća”, precizira dr. Mondoloni.

Yves Hervouet-des-Forges, bivši liječnik francuskih judo i jujitsu reprezentacija, insistira na odmoru nakon „pijane noći“, kako mišićno tkivo ne bi oslabilo. Iako imate sportsku rutinu, važno je da dan poslije zanemarite svoj trening.

Foto credit:Unsplash

„Također, morate znati da su 24 sata nakon uzimanja alkohola receptori za bol u mozgu i dalje anestezirani. Stoga osjećamo manji otpor prema naporu, “brzo prelazimo svoje granice”, a da toga nismo svjesni“, kaže Mondoloni.

Šta je alternativa?

Dvojica stručnjaka idu toliko daleko da preporučuju strastvenim zaljubljenicima u sport i tjelovježbu, da što češće preskaču poslijevečernje seanse s alkoholom. Jetru ćete poštedjeti i ukoliko joj ujutru kroz doručak dajete cimet ili ružmarin. Za one ostrašćene, koji nikako ne mogu bez aktivnosti, alternativa je rekreativna šetnja, ali pod uslovom da ne traje predugo i da se ne odvija u teškim klimatskim uslovima.

 

Foto credit (naslovna):Unsplash

NAPIŠI KOMENTAR

one × 5 =