Sorry, no posts matched your criteria.
Image Alt
 • MODA  • Bh. modni brend AMMI MAMI upravo je lansirao fenomenalnu liniju haljina za dojilje

Bh. modni brend AMMI MAMI upravo je lansirao fenomenalnu liniju haljina za dojilje

Bh. modni brend AMMI MAMI upravo je lansirao liniju haljina za dojilje, kojima smo oduševljeni! Osnivačice brenda Ana-Mia Karić i Irena Miličević Vukoja osmislile su haljine jako lijepog dizajna i u kojima će majkama dojenje biti mnogo lakše i praktičnije. Dizajn i izradu  haljina uradile su u saradnji sa modnim dizajnerom Adnanom Hajrulahovićem Haadom.

U ponudi imaju dva modela; haljina “Dunja” je osmišljena tako da laganim povlačenjem dugmeta imate brz i jednostavan pristup dojenju, dok je haljina “Karla” dvostrana, dakle u jednoj haljini dobijate dvije i možete nositi onu boju koja vam taj dan odgovara. Koji god model da izaberete, jedno je sigurno; u ovim haljinama ćete se osjećati lijepo i ugodno.

O ideji, procesu nastajanja kolekcije i misiji brenda razgovarali smo sa Anom i Irenom.

ANA-MIA: Ideja za kolekciju je nastala iz okolnosti u kojima smo se same našle. U periodu dok sam dojila kćerku najčešće se dešavalo da oblačim stvari koje mi se uopšte ne sviđaju ,samo iz razloga što su bile praktične. Tada sam razmišljala kako bi bilo napraviti odjeću koja nije isključivo namijenjena dojenju, iako joj  to jeste prvobitna svrha, nego nešto što bih nosila svakako i u čemu bih se osjećala lijepo.

IRENA: U trenutku našeg prvog upoznavanja sa majčinstvom i dojenjem bile smo osuđene na prilagodbu odjeće, prepravke kod krojačice,  improvizacije ,v izrez ili dugmići…,izbor je bio vrlo sužen. Stoga smo odlučile stvoriti novi brend koji će objediniti i praktičnost i estetiku, te omogućiti svakoj ženi da uživa u najljepšoj ulozi u životu.

Kada je nastao brend AMMI MAMI, ko sve čini njegov kreativni dio. Šta vam je bila prvobitna misija, odnosno cilj kada ste ga pokretale?

ANA-MIA: AMMI MAMI priča postoji od decembra prošle godine, ali trebalo je mnogo vremena od tih prvih koraka do konačne realizacije. Bio je to dugotrajan proces ,ali svakako sam mišljenja da je tako bolje, jer finalni proizvod je nešto na što smo veoma ponosne. Kreativni tim činimo nas dvije, te Adnan Hajrulahović Haad, koji kooperira u dizajnu i izradi haljina. Imale smo veliku sreću da smo ostvarile saradnju upravo s njim jer je odmah prepoznao u kom smjeru želimo ići i uveliko doprinio da naš proizvod  bude ovo što jeste. Cilj nam je odjeća u kojoj će se žena osjećati lijepa čak i u onim danima kada nema previše vremena da se posveti sebi. A znamo da je takvih dana mnogo od trenutka kada postanete mama. Nakon porođaja se mijenjamo, ponekad treba dosta vremena da se naviknemo i prihvatimo tu novu sebe. Onda mame posežu za odjećom koja je široka, vrlo često dolazi do gubitka samopouzdanja i imaju potrebu da što više sakriju novi oblik tijela. Mi smo tu da ih uvjerimo da to ne treba da čine. Haljine su dizajnirane tako da odgovaraju svim konfekcijskim brojevima i svakom tipu žene. Da, naše tijelo se mijenja, ali zaslužujemo da se osjećamo lijepe i posebne u svakoj fazi koju ono prolazi.

Glumica Maja Salkić u haljini brenda AMMI MAMI

…kao i njena kolegica, glumica Amila Terzimehić

Alma Hasić sa kćerkicom Iman 

Polemike u vezi dojenja na javnim mjestima se i danas vode. Majkama se ne olakšava ovaj čin, barem ne uvijek i u svim sredinama. Nažalost, još uvijek je puls javnosti takav, da mnogi krivo gledaju na sam čin dojenja, da je on još uvijek tabu…Pokazale ste da jezik mode također može biti jak i razbijati konzervativne stavove.

ANA-MIA: Još uvijek u okruženju donekle postoji nerazumijevanje prema dojenju u javnosti, mada mislim da bi mamama to trebala biti najmanja briga u trenutku kada treba da nahrane bebu. Ipak, nismo uvijek u stanju da se odupremo i ignorišemo nelagodu koju u nama proizvede okolina, ali vrlo često i okolnosti.

IRENA: Nalazimo se u prepunom parku, restoranu,prijevozu…, ne želimo se izložiti više nego što je nužno da beba ima jednostavan pristup dojenju. AMMI MAMI haljine su upravo iz tog razloga dizajnirane na način na otkrivate minimalno, te vam nisu potrebna nikakva dodatna pokrivala.

Na koji način se vaše haljine mogu kupiti?

AMMI MAMI haljine trenutno pravimo u dva modela . Haljina ” Dunja” u crnoj, crvenoj i maslinasto zelenoj boji. I haljina “Karla” koja je dvostrana, trenutno u crno-crvenoj kombinaciji, ali naše klijentice je mogu naručiti u bojama koje žele i mogu se naručiti preko naše Facebook ili Instagram stranice.

Kvalitetan materijal, estetika i praktičan dizajn odlike su nove linije haljina

Ana Vi ste završili Akademiju dramskih umjetnosti, Irena je dugo godina u svijetu marketinga, kako se desilo da uplovite u svijet modnog dizajna?

ANA- MIA: Gluma je moja prva i najveća ljubav, ovaj “izlet” u drugu vrstu umjetnosti nema toliko veze sa ambicijama prema dizajnu, AMMI MAMI je, prije svega, stvoren iz ljubavi prema mamama i želji da im se olakša i uljepša svakodnevica.

IRENA: Mene moda oduvijek privlači, ali više kao hobi. Nakon rođenja drugog djeteta,u vrijeme pandemije, iskoristila sam taj period da svoj hobi pretvorim u nešto više. Već 15 godina sam u korporativnom svijetu i moje odjevne kombinacije su uglavnom bile business/casual. Zbog korone i nove trudnoće većinu vremena sam provodila kući, a potraga za trudničkim trenerkama je bila bezuspješna. Stoga sam je odlučila sama dizajnirati skupa sa Haadom i tako pokrenula svoj brend trenerki Am. Kako je projekat lijepo prihvaćen i dobio podršku od žena, brend se razvio u muške i dječije modele.

Anina ideja o haljinama za dojenje i poziv da skupa lansiramo novi brend došao je u pravom trenutku i sa oduševljenjem sam prihvatila. Za mene je došao kao nekakav logičan slijed jer je to brend koji nastavlja ono što od početka želim…,dati bitnost ženi.  Čvrstog sam uvjerenja da iz prijateljstva nastaju najbolje stvari, stoga jako vjerujem u ovo što smo stvorile.

Maja Salkić, Amila Terzimehić i Arijana Bećarević

Foto credit: Jasmin Fazlagić

NAPIŠI KOMENTAR

five + nineteen =