Sorry, no posts matched your criteria.
Image Alt
 • MODA  • Njihovu saradnju niko nije očekivao: Kate Moss postala je zaštitno lice brenda Kim Kardashian

Njihovu saradnju niko nije očekivao: Kate Moss postala je zaštitno lice brenda Kim Kardashian

Kim Kardashian je najveća živuća manufaktura današnjice. Žena koja sve što dotakne pretvori u zlato (čitaj svaki projekt koji pokrene postigne ogroman uspjeh). Njena linija donjeg rublja, pidžama i sportske odjeće SKIMS bilježi rekordnu prodaju. Da ništa ne prepušta slučaju pokazala je ove sedmice kada je zvanično predstavila Kate Moss kao posljednje u nizu zaštitno lice SKIMS robne marke. Kako joj je uopće pošlo za rukom kultnog supermodela iz ’90-ih pridobiti za zaštitno lice?

Zato što je njen brend već kultni, a i poznaju se sasvim dobro.

„Kate Moss sam prvi put upoznala 2014. godine preko Ricarda Tiscija i odmah su me zadivili njen drski humor, autentična i klasična ljepota. Od tada smo prijateljice. Ona je modna ikona koja definira stil jedne cijele generacije i čast mi je predstaviti je kao novo zaštitno lice SKIMS-a ovog ljeta!”, napisala je Kim na svom Twitteru.

Vijest dolazi samo nekoliko sedmica nakon što su se SKIMS mogul i ikonski model zajedno fotografirale u Rimu i u Vatikanu. No, budući da obje imaju nos za biznis, nije ovo bio tek puki izlet i šetkanje po rimskim ulicama i katedralama, u ozbiljnom poslu ništa se ne radi tek onako. Izlet je bio vješt trik da se zagolica pažnja javnosti

Kate odlično i ovoga puta radi svoj posao. Nosi najprodavanije pamučne komade iz kolekcije Fits Everybody.

„Ljubiteljica sam SKIMS-a od prvog dana. Ono što Kim radi s brendom je tako svježe i moderno, donje rublje koje ona pravi žene zapravo žele. Nosim ga i ja, nosi ga moja kćerka, čak je i moja mama počela da ga nosi!”, komplimentira i Kate.

Vijest dolazi samo nekoliko sedmica nakon što su se SKIMS mogul i ikonski model zajedno fotografirale u Rimu i u Vatikanu. No, budući da obje imaju nos za biznis, nije ovo bio tek puki izlet i šetkanje po rimskim ulicama i katedralama, u ozbiljnom poslu ništa se ne radi tek onako. Izlet je bio vješt trik da se zagolica pažnja javnosti. I uspjele su u tome. Prije Kate, zaštitna lica Kiminog brenda bile su; zvijezda TikTok-a Addison Rae, Paris Hilton te, naravno, Kimine sestre Kendall, Kylie, Kourtney i Khloé.

Kim je posljednjih dana dobila toliko PR-a da joj može pizavidjeti i predjednički kandidat na američkim izborima. On je zaslužen, budući da je uspostavila partnerstvo i sa američkim timom za Olimpijske igre koji će njenu robnu marku zvanično nositi na OI u Tokiju.

 

 

 

Kim i Kate u Rimu i Vatikanu Foto credit:Instagram

NAPIŠI KOMENTAR

one × one =