Sorry, no posts matched your criteria.
Image Alt
 • LIFESTYLE  • Auto i Tech  • Vozili smo se u potpuno električnom VW ID. 4 automobilu, osjećaj je neponovljiv

Vozili smo se u potpuno električnom VW ID. 4 automobilu, osjećaj je neponovljiv

Ukoliko mislite da ćete prespavati e-trend u mnogim industrijama, uključujući i automobilsku, griješite. Dobri poznavaoci prilika na tržištu uvjereni su da će za četiri godine svaki drugi auto imati utičnicu, dok će od 2030., svi biti na struju. Norveška je u tom smislu ambiciozna; želi postati prva zemlja u svijetu koja će okončati prodaju benzinskih i dizelskih vozila, do 2025. godine, i zanimljivo je da vlada ove zemlje potpuno podržava taj cilj tako što pravi izuzeće od poreznih nameta. Iskreno se nadamo da će i naša zemlja u duhu praćenja pozitivnih evropskih praksi slijediti ovakav primjer, zbog čega bi našim građanima koji izraze želju za ovakvom vrstom auta, kupovina bila dosta povoljnija.

Dakle, električna budućnost je tu. Ona je stvarnost. Stigla je i u našu zemlju, a mi smo ove sedmice imali priliku da je i proživimo na Trebeviću (Sarajevo), zahvaljujući Volkswagenu.

Na 100% električnoj press konferenciji za bh. medije,  predstavljeni su potpuno električni modeli ID.3 i ID.4. S modelom ID.3, Volkswagen je krenuo u treće veliko poglavlje od strateškog značaja u istoriji kompanije nakon Bube i Golfa, dok je veći model ID.4 električni pripadnik SUV segmenta koji bilježi najveći rast na svijetu.

Predstavljeni VW ID.3 i ID.4 modeli

Novinari su mogli birati da se na prezentaciju dovezu električnim biciklima ili elektiričnim automobilima

Ismir Omeragić, brand manager Volkswagen putničkih vozila u Porsche BH

Sigurno se pitate kako je moguće da jedna pressica bude okarakterizirana kao električna. Da, moguće je, jer su se organizatori uistinu potrudili da nam prirede nesvakidašnje iskustvo prijevoza na struju. Do Trebevića smo stigli vozeći se trebevićkom žičarom, nakon toga, imali mogućnost izbora da li ćemo do mjesta prezentacije u Pino Nature hotelu doći na električnim biciklima ili Volkswagen električnim vozilima. Izabrali smo ovo treće.

Vozač nam je ukratko objasnio tehničke performanse ID.4 modela u kojem smo se vozili. Na kratkoj turi smo zapamtili da mu treba do tri sekunde da dostigne ubrzanje od 100 KM sat, da je graviran na 160 km/h, da uz normalnu vožnju možete voziti čak 520 kilometara prije novog punjenja. Ukoliko volite stisnuti gas, podrazumijeva se da ćete malo ranije stati i dopuniti ga. Da biste iz Sarajeva otišli do naprimjer Mostara i vratili se, neće vam trebati 50 KM za gorivo, jer VW automobili na struju osim što štite okoliš čuvaju i naš budžet, pa vas stoga put neće koštati više od cijene kafe u nekom dobrom hotelu.

Ono što nam se naročito dopalo kod ovakvih automobila jeste praktičnost u smislu da ga možete napuniti u prodavnici, kod kuće ili u nekoj od javnih punionica.

(Nažalost u našoj zemlji još uvijek nema dovoljan broj mjesta za punjenje baterija, Porsche BH, kao generalni zastupnik i uvoznik marke Volkswagen u Bosni i Hercegovini  sa mrežom trgovaca jedan je od glavnih inicijatora da se ovaj problem riješi).

I dok zatvaramo vrata za sobom, nakon što smo stigli na odredište, potpuno razumijemo filozofiju kupovine i uopće izbora automobila koji će završiti u garaži. Visokokvalitetna vozila jednostavno pružaju drugačije iskustvo. Ta vrsta komfora više klase, a sigurno i luksuza u vama izaziva jednu apsolutno drugačiju energiju. Drugačiji odnos prema sebi, vlastitim potrebama, sveukupnom lifestyleu. Neponovljiv osjećaj bilo da ste vozač ili putnik.

ODGOVOR NA 11 MITOVA 

Informirali ste se o električnim eutomobilima, ali iznad glave je i dalje nekoliko upitnika, zar ne? Da li sam siguran/sigurna u automobilu u vrijeme grmljavine, mogu li s autom na struju otići na more, previše je skup automobil za mene…, samo su neke od dilema o kojima možda sad razmišljate dok čitate tekst. U nastavku vam kroz grafički prikaz rješavamo nedoumice. Vežite se, krećemo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NAPIŠI KOMENTAR

five − two =