Sorry, no posts matched your criteria.
Image Alt
 • LJEPOTA  • L’Oréal 50 godina zajedno sa ženama: Znate li kako je nastao slogan “Jer ste vrijedne toga”?

L’Oréal 50 godina zajedno sa ženama: Znate li kako je nastao slogan “Jer ste vrijedne toga”?

Jedna od nagrada koja će biti dodijeljena tokom Cannes Film Festivala je i nagrada francuske kozmetičke kuće L’Oréal Paris „Svjetla na ženama“. Namijenjena je rediteljicama kratkih filmova, a u cilju širenja svijesti kod šire javnosti o feminističkim i ženskim problemima koji oblikuju društvo. Čineći žene vidljivim u kinu, L’Oréal Paris pomaže da se njihov glas čuje i promovira u očima svih.

Promoviranje samopouzdanja žena misija je u kojoj je L’Oréal predan već pedeset godina, kada je stvoren njegov ikonski slogan “Jer ste vrijedni toga”. Osmislila ga je 23-godišnja njujorška copywriterka Ilon Specht, i od samih početaka se smatra aktivističkom porukom koja žene, bez obzira na njihovu dob i porijeklo tjera na emancipaciju i osnaživanje.

“Jedna od dama, ne sjećam se je li to bila Heather Locklear ili Andie MacDowell, u jednom trenutku je rekla: ‘Znate, nisam sigurna je li u redu reći “Ja to zaslužujem”. To je istina, ali voljela bih da se sve žene osjećaju kako to zaslužuju!

Slogan je revolucionaran budući da su u to vrijeme muškarci bili ti koji su u reklamama objašnjavali kako se žene osjećaju ili šta misle o određenom proizvodu. Sasvim uobičajeno je bilo vidjeti u reklami ženski lik koji služi samo kao objekat dok tekstualni dio oglasa u njeno ime izgovara muškarac.

U prvoj reklami s Iloninim sloganom pojavljuje se glumica Joanne Dusseau koja se šeće vrtom sa svojom savršeno kovrdžavom i bujnom kosom i priznaje u kameru da koristi “najskuplju boju za kosu na svijetu” jer joj je stalo do svoje kose i nema problema potrošiti više na L’Oreal jer smatra da “ona to zaslužuje”. Slogan je rođen, a kampanja poprima svjetske razmjere.

No, gramatičke varijacije „ti i vi“ su se mijenjale.

“Jedna od dama, ne sjećam se je li to bila Heather Locklear ili Andie MacDowell, u jednom trenutku je rekla ‘Znate, nisam sigurna je li u redu reći “Ja to zaslužujem”. To je istina, ali voljela bih da se sve žene osjećaju kako to zaslužuju!”, prisjeća se Danielle Korn, izvršna potpredsjednica i direktorica broadcast projekata francuskog brenda.

Slogan “Jer ste vrijedni toga” i danas poprima svoje puno značenje, jer su proizvodi na kojima se temelji legendarni, a tehnologije avangardne. Šezdeset godina lak za kosu Elnett drži frizure na mjestu, a ruž Color Riche, od 1985., usne čini ljepšim svojim dugotrajnim zadržavanjem i biljnom njegom. Ne treba zaboraviti ni Accord Parfait podlogu koja slavi svu ljepotu zahvaljujući širokoj paleti od 48 nijansi.

Impresivna su imena koja kao ambasadorice brenda utiru put ženama; od Elle Fanning do Jane Fonda, uključujući Leïlu Bekhti i Yseult.

Foto credit: L’Oréal Paris Press Photo

NAPIŠI KOMENTAR

9 + 2 =