Sorry, no posts matched your criteria.
Image Alt
 • LJEPOTA  • Budućnost šminkanja je tu: Sve što trebate znati o coolerskom makeup brendu Byredo

Budućnost šminkanja je tu: Sve što trebate znati o coolerskom makeup brendu Byredo

Ben Gorham nije tipični poduzetnik iz beauty industrije. Rođen u Švedskoj, odrastao je u Stockholmu, Torontu i New Yorku sa samohranom majkom, sestrom i bakom indijskog porijekla. Nakon završenog fakulteta vratio se u Evropu kako bi profesionalno igrao košarku, ali na kraju je upisao umjetničku školu u Stockholmu. Susret s parfimerom Pierreom Wulffom i njegova fascinacija mirisima, konačno su 2006.godine doveli do osnivanja njegove marke Byredo, poznate po mirisima i svijećama, koja već 15 godina uživa status coolerske marke. Njegov najnoviji podvig na beauty tržištu je dekorativna kozmetika. Dakle, službeno je, Byredo mak-up linija je lansirana i možemo sa sigurnošću reći da se itekako isplatilo čekati. Nastala je u saradnji sa jednom od najtraženijih vizažistica našeg doba Isamayeom Ffrench.

„Šminka je vrlo vizualna, fizička manifestacija ljepote. I poput parfema, vrlo je subjektivna i evocirajuća. Omogućuje vam da izrazite ono što osjećate, ko ste ili želite biti. Jedina je razlika što nije nevidljiva poput mirisa. Izvorno sam se počeo zanimati za proizvodnju šminku prije pet godina. Ali je nisam počeo proizvoditi, jer mi je bilo jako teško identificirati se s njom, budući da je to proizvod koji zapravo nikada nisam koristio. Tek kad sam prije tri godine vidio rad vizažistice Isamaye Ffrench, shvatio sam da trebam pomoć. Uspostavili smo saradnju, Isamaya je igrala važnu ulogu u stvaranju linije. Nije samo stvorila boje i formule, ona me praktično držala za ruku tokom cijelog procesa izrade. Pakiranje, ideja izgleda ambalaže i dizajn, bilo je više moje područje. Ali sve smo radili zajedno.

Ben Gorham o svojoj make-up liniji koja se ne referira na spol

Byredo je zapravo vizualna manifestacija ljepote, u svojoj žili kucavici je progresivan i predstavlja poziv na slobodu i nešto sasvim novo u industriji šminkanja. Byredo kozmetika spada u red visoke selektive. (iz nove kolekcije izdvajamo; karmin košta oko 39 eura, eyeliner 35 eura, maskara 39, paleta sjena 62 eura).

„Liniju smo počeli stvarati krenuvši prvo od boja koje su nam se učinile lijepima. Mnoge od njih smo pronašli na fotografijama i u filmovima. Nakon toga smo počeli pričati priče o bojama i tek na kraju su postali funkcionalni proizvodi. Naprimjer, Yves Tumor, vrlo nadareni umjetnik, bio je naša muza za paletu sjenila “Sciomancer”. Bilo je manje važno ko će kasnije nositi boje, više je riječ o tome koje emocije one izazivaju. U našoj kolekciji je jedan ruž kojeg smo nazvali “Polu formalni”, koji je referenca na maturalne zabave na koje smo išli u srednjoj školi. Drugi ruž se zove “Razvod”, i dolazi u jako crvenoj boji“, kaže Gorham.

Šminka je vrlo vizualna, fizička manifestacija ljepote. I poput parfema, vrlo je subjektivna i evocirajuća. Omogućuje vam da izrazite ono što osjećate, ko ste ili želite biti

Inspiraciju za svoje proizvode pronalazi u prirodi, pa čak i avionima (istina, prije pandemije, kad je često putovao). Ovoga puta inspiraciju je crpio i iz kozmetike svoje majke. Veliku ulogu imaju mirisi u njegovim make-up proizvodima, ali se i ovdje držao mjere.

„Vrlo su suptilno parfimirani jer miris ne bi trebao zasjeniti boju ili teksturu. Želio sam stvoriti ruž koji će imati svoj pečat, malo složeniji i sofisticiraniji nego inače, ali istovremeno moderan i poznat: voćni akord s prizvukom ljubičice. Neke od mojih najranijih uspomena su olovke za usne moje majke. Osamdesetih su imali vrlo jak miris, što je definitivno utjecalo na stvaranje ove linije.

Ben je počeo kao autsajder u ovoj industriji, danas je njegov status potpuno drugačiji, a brend Byredo uživa kultni status.

„Susret sa Pierreom je manje – više moj prvi kontakt s beauty svijetom. Do tada ogledao se samo u činjenici da sam odrastao sa ženama, imam suprugu i dvije kćerke. Mislim da 90 do 95 posto moje globalne organizacije čine žene. Nikad nisam bio tip koji nosi parfem – kaže Gorham za njemačko izdanje Vogue magazina.

Foto credit:Byredo

NAPIŠI KOMENTAR

nineteen − 15 =